Korisne aplikacije koje djeci mogu pomoći s učenjem - EduBalans
203
post-template-default,single,single-post,postid-203,single-format-standard,cookies-not-set,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.9,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.5,vc_responsive

Korisne aplikacije koje djeci mogu pomoći s učenjem

Danas u vrijeme velike izloženosti djece informatičkoj tehnologiji i mnoštvu informacija iz medija, učenju se pristupa na novi inovativniji način.

Informatička tehnologija ima svoje prednosti kada je riječ o usvajanju novih znanja i razvoju memorije kod djece.

Mnogobrojne aplikacije za pametne telefone, tablete, iOS i Web aplikacije promijenile su pristup učenju. Tako je nešto što ne volimo baš svi, pogotovo kada se radi o učenju stvari i predmeta koji nas ne zanimaju i za koje mislimo da nam u životu neće trebati uopće ili tako skoro, postalo lakše i jednostavnije uz mnoge edukativne aplikacije i zabavne igrice za usmjeravanje poticanja kognitivnog razvoja, novih znanja i vještina djece.

Izbor stranih edukativnih aplikacija i zabavnih igrica je velik, a mi vam osim Play Attentiona – vodeće Edufeedback tehnologije preporučujemo aplikacije na hrvatskom jeziku korisne za razvoj djece, za jezični razvoj, pamćenje, učenje čitanja i pisanja te matematičku pismenost.

1. Play Attention – vodeća Edufeedback tehnologija

Play Attention nije aplikacija već neinvazivna računalna tehnologija, koja je nastala procesom spajanja skeniranih moždanih impulsa, kognitivnih vježbi i tehnika oblikovanja ponašanja.

Ovaj sveobuhvatni računalni sustav za uvježbavanje usmjeravanja i održavanja pažnje koristi Edufeedback tehnologiju, koja pomaže korisniku uvidjeti vlastitu pažnju u stvarnom vremenu (real-time) jer kontrolira računalnu igru svojom pažnjom.

Play Attention je računalna tehnologija koja kontinuiranom primjenom pomaže pojedincu produljiti, učvrstiti i usmjeriti pažnju te poboljšati pamćenje kod osoba s ADD i ADHD poremećajem, disleksijom, disgrafijom, autizmom, kao i kod osoba koje su imale traumu mozga (moždani udar ili ozljeda izazvana prometnom nezgodom).

Play Attention sustav nije isključivo namijenjen za osobe s tim poremećajima, koristi od Play Attention računalnog sustava može imati svaki pojedinac, neovisno o dobi, spolu, školovanju ili zanimanju.

Više o Play Attention računalnoj tehnologiji doznajte ovdje.

2. Jezična gradilica

Jezična gradilica je aplikacija koja potiče morfološki razvoj djece. Namijenjena je predškolcima koji uz ovu zabavnu aplikaciju usvajaju gramatičke morfeme za imensku i glagolsku množinu, a bit će od velike pomoći i djeci s poteškoćama u jezičnom razvoju

3. Pamtilica

Namijenjena je poticanju predvještina čitanja na zabavan i atraktivan način. Fonološka svjesnost jedna je od ključnih predvještina čitanja, tako je ova aplikacija korisna za predškolce koji pokazuju interes za ovladavanje vještinama čitanja, ali i za one koji se još uvijek nalaze u fazi prepoznavanja i izdvajanja prvog glasa.

4. e- Galerija

Prepričavanje i pripovijedanje od velike su važnosti za jezični i kognitivni razvoj djeteta. Ova aplikacija omogućuje slaganje priča pomoću niza sličica koje mogu biti fotografirane integriranom kamerom uređaja, preuzete iz galerije uređaja ili odabrani simboli iz triju dostupnih galerija simbola. Svakoj sličici moguće je pridružiti tekstualni i zvučni zapis koji opisuju odgovarajući dio priče. Zvučni zapis se zatim reproducira prilikom pregledavanja priča pritiskom na sličicu.

5. Domino brojalica

Ove aplikacija za predškolce potiče razvoj rane matematičke pismenosti. Preduvjet za shvaćanje osnovnih računskih operacija je poznavanje količine, usvajanje pojma i značenja broja i povezivanje vizualnog simbola i količine.

6. Kreativno učenje uz interaktivni CD

Hrvatska udruga za disleksiju je projektom Kreativno učenje uz interaktivni CD (2006. – 2014.) napravila veliki iskorak u pomoći djeci s disleksijom i osmislila im kvalitetan interaktivni sadržaj za vježbanje vještina čitanja, pisanja i učenja svakodnevno kod kuće ili u školi.

Poznato je da djeca čekaju na dijagnostički pregled kod logopeda po pola godine, isto toliko na rehabilitaciju, a kada krenu na vježbe one su jednom, do dva puta tjedno po pola sata, što nikako nije dovoljno.

Ova tri interaktivna CD toplo preporučujem, ne samo djeci s problemom disleksije ili nekim drugim problemom, već čitavoj predškolskoj i školskoj populaciji koja kreće s usvajanjem čitalačkih i matematičkih vještina.

Izvori:

  • www.hud.hr
  • www.ict-aac.hr

Foto: screenshots

No Comments

Post A Comment